موسسه مشاوره مدیریت مدرسی

مشاور خوب، مساله درست را پیدا می کند

Modaresi logo

مشاوره ، آموزش ، سرمایه گذاری

اگر برای راه اندازی، تغییر یا توسعه کسب و کار خود تصمیم هایی باید بگیرید که از نتایج آنها مطمئن نیستید، با ما تماس بگیرید موسسه مشاوره مدیریت مدرسی ارائه دهنده خدمات آموزش مدیریت و مشاوره کسب و کار

عملکرد ما تا امروز

30+

کسب و کار طرف قرارداد

10+

حوزه متفاوت

20000+

دقیقه مشاوره

400+

ساعت آموزش

هزینه یک تصمیم بد همیشه بیشتر است

برای مشاوره لطفا تماس بگیرید و یا از طریق صفحه موسسه مشاوره مدیریت مدرسی در اینستاگرام پیغام بدهید

جدیدترین پست های وبلاگ

زمان مطالعه 5 دقیقه | اغلب استراتژی های بازاریابی برای افزایش مشتری و در نتیجه فروش بیشتر است. در واقع در این استراتژی ها انواع مختلف اقدامات در جهت افزایش دسترسی به

زمان مطالعه 2 دقیقه | وارد یک هایپر مارکت می شوید؛ محصولات متنوع با برندهای مختلف در قفسه ها چیده شده اند. هر برندی سعی دارد تا بین سایر برندهای یک محصول،

زمان مطالعه 2 دقیقه | رولز رویس، این برند لاکچری انگلیسی که در سال 1998 تمامی حقوقش توسط بی ام دابلیو خریداری شد، گرانترین خودروهای جهان را می سازد. اما چرا این

زمان مطالعه 2 دقیقه | از یک سایت فروشگاه آنلاین خرید می کنید. به صفحه پرداخت می روید و آنچه مشاهده می کنید یک فرم با چندین فیلد و یک دکمه “ثبت

زمان مطالعه 4 دقیقه | فراری یکی از برندهای محبوب و با پرستیژ در دنیای اتومبیل ها است و با اینکه 94 سال سن دارد اما همچنان افراد مختلفی از پیر و

نداشتن راه حلی برای یک مساله همان قدر دشوار و آزار دهنده است که تردید و سردرگمی در میان گزینه های متعدد ! ما در موسسه مشاوره مدیریت مدرسی با تحلیل ظرفیت ها و آسیب پذیری های زنجیره ارزش و با هدف خلق و تقویت مزیت رقابتی خاص برند شما، کمک می کنیم راهکارها، گزینه ها و تصمیم هایتان را تحلیل کنید و با درک تبعات هرکدام، قاطعانه تصمیم بهتری بگیرید

حوزه های تخصصی مشاوره و آموزش

علاوه بر مشاوره عمومی و آموزش مبانی مدیریت و کسب و کار، اگر در یکی از شش زمینه تخصصی زیر مساله ای دارید حتما با کارشناسان موسسه مشاوره مدیریت مدرسی تماس بگیرید. اولین جلسه مشاوره کسب و کار در موسسه مدرسی همیشه رایگان است

نوآوری در مدل کسب و کار

برخورداری از یک مزیت رقابتی قدرتمند برای متمایز بودن از رقبا آرزوی هر کسب و کاری است اما برندها و بیزینس های موفق این آرزو را در قالب یک هدف و برنامه تعریف می کنند و بدین ترتیب به مرور واقعا از رقبای خود پیش می افتند

نوآوری همیشه توسعه یک محصول جدید و متفاوت یا صرفا تغییر رنگ و بسته بندی نیست. با تغییر صحیح مدل کسب و کار به اقتضای نیازها و پتانسیل های زمان (تهدیدها و فرصت ها) و موقعیتی که دارید (نقاط قوت و ضعف) می توانید از راهکارهای نوآورانه سود و البته لذت ببرید

تحول دیجیتال در کسب و کار

هفتاد و پنج سال طول کشید تا شمار کاربران تلفن ثابت در دنیا به 50 میلیون نفر برسد. حدود چهل سال برای رادیو و پانزده سال برای تلویزیون تا 50 میلیون مخاطب پیدا کنند. اما همین امروز و در کمتر از 24 ساعت،  بیشتر از 50 میلیون نفر در جهان وارد سایت فیس بوک می شوند
تحول دیجیتال برای کسب و کارهایی است که به شکل سنتی تاسیس و اداره شده اند اما امروز که بیشتر تامین کننده ها و مشتریان (حلقه های قبلی و بعدی در زنجیره ارزش) مجهز به ابزارهای دیجیتال شده اند نیاز به بازطراحی محصول و فرایندها دارند تا بقا و رشد خود را تضمین کنند

تحلیل داده های کسب و کار

هرچه بیشتر بدانیم، تصمیم های بهتری میگیریم. مقدار، کیفیت و تنوع داده ها و سرعت دسترسی ، تحلیل و پردازش آنها امروزه جزو ابزارهای رقابتی حیاتی برای تصمیم گیری و تعیین یا تغییر استراتژی در بیزینس ها محسوب می شوند

اگر مطمئن نیستید داده های کسب و کارتان را چگونه باید تحلیل کنید، دنبال چه نتایجی باشید و چگونه آنها را ارزش گذاری کنید یا نمی دانید برای تصمیم گیری مطمئن به چه اطلاعاتی نیاز دارید با ما تماس بگیرید. اغلب حتی یک تحلیل سریع و ساده (البته صحیح) از داده ها، اطلاعات ارزشمندی به همراه دارد

ارزیابی تصمیم و تعریف استراتژی

از کجا بدانیم کدام تصمیم و راه حل بهتر است؟ راهکارهای موجود را چطور ارزیابی کنیم؟ آیا همه اقدامات و تصمیم ها تاثیر یکسان در موفقیت یا شکست یک استراتژی دارند؟ گاهی با مساله ای روبرو می شویم که گویا راه حلی ندارد و گاهی میان گزینه ها و راهکارهای مختلف سردرگم می شویم که کدام انتخاب در بلندمدت منافع بیشتر و هزینه کمتری دارد. یادمان باشد موفقیت یا شکست در کسب و کار، نتیجه تصمیم های به ظاهر کوچک است

مدیریت رشد کسب و کار

رشد و توسعه کسب و کار اگر به درستی مدیریت نشود (ورود به یک بازار جدید، عرضه محصول یا سرویس جدید، یا سرمایه گذاری برای گسترش فعالیت های موجود)، با گذشت زمان عاملی می شود برای فروپاشی و شکست. کم نبودند برندها و کسب و کارهای بزرگی که امروز دیگر وجود ندارند یا با حداقل سهم بازار صرفا سرپا مانده اند و جایگاه سابق را ندارند در حالی که زمانی پیشرو صنعت خود  بودند و پیشتاز بازار، تنها به دلیل عدم مدیریت صحیح رشد

رشد خلاقیت

خلاقیت و تفکر خلاق به عنوان یک مهارت، قابل آموزش و تقویت است. به گزارش مجمع جهانی اقتصاد، خلاقیت و حل خلاقانه مسائل پیچیده جزو ده مهارت حیاتی برای موفقیت افراد و سازمان ها در یک دهه آینده است. در موسسه مشاورین مدرسی با تمرین های عملی بر مبنای متدهای علمی روز دنیا برای آموزش و ارتقای خلاقیت استفاده می شود. افراد خلاق عموما اعتماد به نفس بیشتری دارند، شادتر هستند و در حل مسائل شخصی و کاری خود موفق تر عمل می کنند

Email Address

hi (at) modaresi.ir
modaresi.ir (at) yahoo.com

Phone Number

Telephone: +98 41 3337 9099
WhatsApp: +98 91 4310 7537

Head Office

7B, Ark Building, Chaykenar Blvd. Tabriz, Iran

Scroll to Top
Scroll to Top